„În contextul stării de urgentă, ca urmare a interdicțiilor de circulație impuse de autorități, am observat, așa cum ne așteptam, o scădere a volumului de colete cu ridicare din punctele pick-up Coletăria.ro, dar, în același timp, am observat o dublare a numărului de colete livrate la adresă, ceea ce demonstrează că mare parte dintre coletele destinate punctelor pick-up au fost redirecționate spre livrarea la domiciliu. Astfel, am îmbunătățit procesele de asistență, oferindu-le clienților posibilitatea de livrare la domiciliu, în situațiile în care nu se pot deplasa personal să ridice coletul de la punctul pick-up selectat anterior pe site-ul magazinului online. De asemenea, suntem în contact cu partenerii noștri, cu punctele pick-up, privind programul de funcționare, numărul de colete în locație etc., astfel încât să fie evitate aglomerările de persoane în acele locații și să fim aliniați cu prevederile autorităților”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.
Rețelele de socializare